Ana içeriğe atla

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google, Microsoft, Facebook ve HP Datacenterları

Google Datacenter Microsoft Datacenter Facebook Datacenter HP Datacenter

Hayat Kaldığı Yerden Devam Eder

Ve yaz biter her giden sevgili gibi, Ateşle başlayıp elimde kalan külleri. Tüfeğimde kurumuş baruttum ben, O da yarattığım Tanrı'nın ilahi kudreti. Hayat kaldığı yerden devam eder, Bazen heyecanlandırır bazen üzer, Kimi zaman rezil kimi zaman vezir eder, Ama hayat kaldığı yerden hep devam eder. Ve gün gelir her gelen sevgili gibi, Yüreğimde tarifi olmaz bir güz ateşi, Yazın sonunda olsa da sımsıcacık, Bedenimde yeni bir coşkunun asaleti. Hayat kaldığı yerden devam eder, Yine, tekrar, bıkmadan dans eder. Gözlerini kısıp yüreklere iner, Ama hayat kaldığı yerden hep devam eder. Ölenle ölünmez, Düşenle düşülmez, Yıkılanla yıkılmaz, Hayat kaldığı yerden devam eder.

Özlemiştim

Özledim şarkılar bestelemeyi, Şiirler yazmayı, Resimler çizmeyi, Hikayeler uydurmayı... Nefesime alıp ilhamı da, Atmayı özledim basitçe. Duyguların denizlerinde derinleşmedikçe, En dibinden kumlarını çıkartamıyor insan. Batmalısın ki dibine kadar uzanabilmelisin, Boğulmaktan korkamamalı hatta ölebilmelisin. Karmaşık duygularla değil, Kesin hislerinle anlatmalısın. Aşktan bezdirenleri değil de, Aşka umut verenlere anlatmalısın. Rüyalarında O'nu görmeli, Dualarında düşler kurmalısın. Özlemiştim şarkılar bestelemeyi, Şiirler yazmayı, Resimler çizmeyi, Hikayeler uydurmayı... Nefesime alıp ilhamı da, Atmayı özlemiştim basitçe. Oh be!